Thursday 25 October 2007

Urban climbing: Minneapolis (Minnesota)

Ar įdomu laipioti disneyland'e? Taip. Aplinkui daug mikių, kurie labai mieli, o už viską sumoki netiesiogiai.

Taigi savaitgalį buvau JAV. Aišku be visų konferencijų ir kitų įdomybių nuėjau palaipioti. Tiesa buvau visiškai be jėgų, kamavo "jet lag", per aštrus meksikiečių maistas (pradeda kamuoti po pusė dienos) ir pervagimas nuo simulakriško draugiškumo. Laipiojimo salė buvo didelėje Midwest Mountaineering paruotuvėje. Pasirodo salė nemokama. Kaip ir už viską moki ne tiesiogiai. Ir gal net ne tu. Na aš užmokėjau, nes pirkau keleta Black Diamond cam'u (pasinaudojau geru USD/EUR santykiu).

Salėje radau vieną vaikinuką. Jis kilęs iš Majamio, o dabar šala Minneapolyje. Sakė, kad laipioja tik 2 mėnesius, bet lipo tikrai geriau nei aš. Būna gi talentingų žmonių. Dar labai stebėjosi, kad aš moku daugiau nei vieną kalbą (ty ne tik gimtąją) ir kad žinau, kur yra lake superior ("netoli" Minneapolio). Ty jis to nežinojo (kad yra kažkoks ežeras), o aš jam aiškinau, kad ten netoli yra gerų laipiojimo vietų. Iš tiesų visai smagiai palaipiojom. Bandėm įveikti lubas skersai, o po to išilgai.

Salytė tokia nedidelė, tinkama gal keturiem penkiem žmonėm. Kybiai nerealiai nutrinti. Viskas labai neigiama. ty rūsio salytė, su daug lubų. Grindys kažkokios spyrokliuojančios, bet ne čiužiniai.

Po valandėlės užpompavau rankas ir ėjau gerti alaus su buffalo wings :) Pakeliui žaidžiau su nauju raudonu cam'u :)

2 comments:

b-dashke said...

valio, valio, valio.. o kur tikros uolos? prie ežero superior taip ir liko neaplankytos?

Linas Baltrunas said...

:) pasilikau kitam kartui... beje Minneapolyje ju ne tiek ir daug... reikia gerai paieskoti... be to ten kazkaip salta...