Wednesday 28 March 2007

laipiojimo lazybos

Cia mes neseniausiai su Romans susilazinom del laipiojimo. Turim abu pralipti po keleta F7a iki as baigsiu doktorantura. Tai turetu trukti apie 3 metus. Ziuresim kaip cia bus. Bandysiu skelbti savo pasiekimus ir gal tai kam nors pades. Beje prizas siurprizas yra kelione i Kalymnos.
Tai naujai prakaltas laipiojimo rojus. Tiesa ten reikia lipti apie 7b, kad butu rojus, nes kitaip nera ka ten veikti. Praloses lazybas moka kelione kitam. Jei abu pralosiam, vaziuojam siaip palaipiot uz savo pinigus. Jei abu laimim tas pats. Jei vienas pralosia kitas laimi, vienas amoka 2 keliones. Isvada: bet kokiu atveju mes ten papulsim.

Hmmm na as save kol kas laikau "sunday climber", ty laipioju nereguliariai. Gal rimtam pradedanciajam sportininkui tie 7a ir neatrodytu labai daug, bet as po poros metu laipiojimu lipu tik apie 6a. Nu zodziu yra kur tobuleti. Vakar kaip tik buvau saleje pasiziureti kiek gi sugebu pralipti po socios ziemos :) Jauciausi visai neblogai ir top-rope padariau visus judesius ant 6c. Tiesa ta 6c yra su dideliais atstumais, o kybiai siknos( sloper), tai man visai palanku. Gal kita karta pasiseks sujungti visus judesius. Paskui bandem top-rope 6b+, bet ten grynai pirstukam trasa, tai nelabai kaip sekesi. Taigi pradedu is gan palankiu poziciju ir esu pilnas optimizmo siemet on-sightinti (uzlipti is pirmo karto) nors viena 6b. O tai reiskia ~6c+redpointas. Hmmm kitais metais gal ir iki 7a datemsim.

Taigi pradedu treniruotis.
Beje siuo metu sveriu apie 86kg, esu apie 188 ugio ir esu visiskai nelankstus :)))

1 comment:

Anonymous said...

oi bičiuli esi visai sukūdęs.. ;P